Monday, June 6, 2011

Birthday Gift



Masa merupakan sesuatu yang patut di hargai. Setiap orang akan lebih menghargai masa sekiranya mereka tahu bagaimana untuk mengisinya dengan perkara-perkara yang berfaedah. Hehehe...apa lah yg aku merepek ni. Sebenarnya saje nak bg tau, dulu setelah beberapa bulan berkahwin, aku kehilangan jam Fossil kesayanganku. Entah dimana aku letakkan jam itu..

Kemudian, si ayah yang baik hati pula menghadiahkan aku jam yang baru. Namun, ada saja masalahnya, bateri mati lah...dan akhirnya aku tidak ingat di mana aku campakkan jam itu...

Terkini, si suami pula menghadiahkan jam kepadaku sempena hari jadiku. Harapanku, aku lebih menghargai masa bersama keluarga tercinta... dan semoga jam ini tidak hilang lagi lah....

Tapi, kalau hilang boleh demand jam baru lagi, kan abang? hehehe... Thank you sayang, I LOVE U SO MUCH.

No comments:

Post a Comment